Jaarverslag_banner_web

Jaarverslag 2018

Vorig jaar viel weer heel wat te beleven. Deze mooie momenten, kennis en inzichten delen we graag met jou via ons digitaal jaarverslag. In 2018 vierden we de start van 150 jaar Sint-Lodewijk. Eén van de hoogtepunten hierbij was het symbolisch planten van een lijsterbes. Deze boom moet kracht geven om ook de komende 150 jaar (en uiteraard nog veel langer) hetzelfde innovatieve pad te blijven bewandelen inzake onderwijs, zorg en ondersteuning voor personen met een motorische beperking.

Verder lees je er ook over de uitstap van ons koor Arcobaleno naar Brussel. Je vindt een interview met Piet en Maud Van Hijfte – broer en zus, maar ook ex-leerling en leerling – over hun eerste geïllustreerd verhaal Het Facebookmeisje. Je leert bij over het SAVO-project van de Volwassenwerking of het pedagogisch project van de basisschool. Kortom, wie nog wat lectuur zoekt voor op het strand, in de tuin of als tussendoortje op het werk, vindt zeker zijn ding in ons jaarverslag.

Ward Van Hoorde, Algemeen Directeur